Dostawa i zwroty



Informacje o wysyłce

1. proszę potwierdzić swój adres wysyłki przed zapłacić za to, najlepiej zostawić numer telefonu do kontaktu. Podaj prawidłowy adres e-mail i sprawdź e-maile po zakupie, aby uzyskać zaktualizowane informacje.

2. Produkty są zazwyczaj wysyłane w ciągu 3 dni roboczych po zweryfikowaniu płatności (sobota, niedziela i większość dni świątecznych).

3. Wysyłka na cały świat przez EMS (EXPRESS MAIL SERVICE) z następującym wyłączeniem: Arabia Saudyjska, Angola, Holandia, Nigeria, Czechy, Kenia, Ukraina, Rosja, Chorwacja, Węgry, Bhutan, Bułgaria, Gruzja, Malediwy, Meksyk, Brazylia, Polska , Łotwa, Rumunia, Estonia, RPA, Bahrajn, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, Katar i inne. Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, czy jesteś w strefie bezpłatnej wysyłki, czy nie.

4. Po dostarczeniu przesyłki prześlemy Ci numer śledzenia, gdy tylko będzie dostępny. Czas przejazdu przesyłki zwykle wynosi od 7 do 14 dni roboczych, w zależności od miejsca docelowego, wakacji i faksu

Zwróć

Jeśli nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany lub jeśli istnieje rozbieżność w zamówieniu, zachowaj całą dokumentację i opakowanie i natychmiast skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail lub klikając Pomoc online. Prześlemy ci dalsze instrukcje.

1. Zwracamy tylko całkowity zwrot kosztów za przedmioty, które mają problemy spowodowane przez nas.

2. Jeśli opakowanie zwrotne nie zawiera wszystkich akcesoriów i części, z którymi zostało wysłane, koszt akcesoriów i części zostanie odjęty od całkowitej ceny produktu i może tylko uzasadniać częściowy zwrot pieniędzy.

3. Jeśli z jakiegoś powodu musisz zmienić rozmiar, kolor lub zwrot jest spowodowany "W przeciwieństwie", koszt dostawy zostanie odjęty od całkowitej ceny produktu.

Wymiany

1. akceptujemy wymiany dla innego rozmiaru lub koloru w ciągu 15 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami za pomocą identyfikatora zamówienia, a nasz dział obsługi klienta pomoże. Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, musisz zwrócić produkty w celu uzyskania zwrotu (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamówienie na preferowany styl.

2. Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

3. Nie pokrywają kosztów wysyłki wymiany, będziesz odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną oraz za koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania produktów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

Powrót
Waluty: